۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
گوشی موتورولا S30 Pro معرفی شد

گوشی جدید موتورولا S30 Pro با تراشه Snapdragon 888+ و نمایشگر ۶.۵۵ اینچی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا طی رویدادی بزرگ در چین، سه گوشی هوشمند جدید معرفی کرده است؛ Razr 2022 جدیدترین گوشی تاشو این برند است در حالی که X30 Pro و S30 Pro طراحی معمولی‌تری را در کنار مشخصات رده‌بالا ارائه می‌دهد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند موتورولا S30 Pro به صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است و از تراشه Snapdragon 888 Plus بهره می‌برد.

گوشی هوشمند موتورولا S30 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر Omnivision OV50A استفاده می‌کند و دارای لرزش‌گیر اپتیکال است. دو دوربین به کار رفته در این محصول شامل دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است و دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی هوشمند موتورولا S30 Pro به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود، مدل آبی آن بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد.

مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی S30 Pro موتورولا با رم هشت گیگابایت با قیمت ۳۲۶ دلار عرضه می‌شود در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۴۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 596099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.