مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری اجرایی شود

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور و هیئت همراه با سفر به استان‌های مختلف شناخت دقیق و بیشتری از مسائل و مشکلات مردم و استان‌ها پیدا می‌کنند.

رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر ریاست‌جمهوری طی یک‌سال گذشته به ۳۱ استان اظهار کرد: اصل سفر ریاست‌جمهوری و هیئت همراه به استان‌های مختلف اقدام خوبی است. از طرفی شناسایی مسائل و مشکلات مناطق و افزایش تعامل و ارتباط بیشتر با استان‌ها را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه باید در این‌گونه سفرها مصوبات محقق شود تا اقدامات قابل توجهی برای آن استان و مردم صورت بگیرد، ادامه داد: ارتباط و تعامل بیشتر و شناخت مشکلات مردم هر استان از اهداف سفرهای استانی ریاست‌جمهوری بوده که خوشبختانه طی یک سال گذشته اهداف مدنظر دولت محقق شده است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی اقدام خوبی است که توسط دولت سیزدهم اجرایی شد اما باید مصوبات سفرها شکل اجرایی به خود بگیرد تا مسائل و مشکلات مردم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان، هنوز اجرای مصوبات نهایی شهرستان نطنز ابلاغ نشده است اما منتظر هستیم که این مصوبات به حالت اجرا دربیاید. هنوز نمی‌دانیم چه تعداد از مصوبات اجرایی شده است و چه تعداد اجرا خواهد شد.

به گفته فیروزی‌پوربادی، با سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه برای حل مسائل و مشکلات بهتر و زودتر می‌توان به نتیجه رسید.

کد خبر 596090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.