۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶
ساماندهی بوستان‌های زرند

شهردار زرند از تعویض وسایل بازی معیوب و شکسته بوستان‌ها خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته بخش قابل توجهی از بوستان‌های سطح شهر، زیباسازی و روشن شده‌ است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ساماندهی روشنایی بوستان‌های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه شب‌هنگام زیبایی بصری به شهر می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می‌سازد، لذا در شش ماه گذشته بخش قابل توجهی از بوستان‌های شهر زیباسازی و روشن شده‌اند.

وی با اشاره به سرقت سیم‌های برق بوستان‌های سطح شهر و شهربازی در یک سال گذشته، گفت: برای چندمین بار است که کابل‌های برق در نقاط مختلف سطح شهر به سرقت می‌رود و با جایگزین شدن از سوی شهرداری این موضوع دوباره تکرار می‌شود؛ این موضوع دردسرساز شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه شهر باید مکانی پویا باشد تا شور و نشاط در شهروندان افزایش یابد، خاطرنشان کرد: تخریب اموال عمومی ازجمله شکسته شدن لامپ‌ها، سرقت کابل‌های برق زیرزمینی، سرقت کابل‌های خودنگهدار هوایی و غیره ازجمله موارد تاریکی بوستان‌های شهر است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند بهترین کمک برای شهرداری در این زمینه باشند از شهروندان خواست در حفظ مبلمان و تجهیزات شهری کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه خسارت به اموال عمومی، به نیروی انتظامی و شهرداری اطلاع دهند.

وی از تعویض وسایل بازی معیوب و شکسته بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: حفظ ایمنی کودکان، ایجاد آسودگی و آرامش خیال خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف شهرداری در اجرای این طرح است.

شهردار زرند تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی از بوستان‌های شهر، وسایل بازی و مبلمان‌های معیوب و فرسوده شناسایی و در مرحله نخست تعویض و مرمت تجهیزات بوستان‌های ۱۵ خرداد و خیابان باهنر از سوی نیروهای واحد تأسیسات معاونت خدمات شهری به اجرا در آمده است.

ضیاءالدینی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه خرابی در وسایل بازی کودکان با شماره ۱۳۷ این نهاد تماس حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 596081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.