یک طلا و یک برنز از روی تشک بر گردن فرنگی‌کاران نقش بست

ملی‌پوشان کشتی‌فرنگی کشورمان در دو وزن ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، کشتی‌گیران کشورمان در بخش فرنگی توانستند مدال‌های خوش‌رنگ دیگری را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی‌فرنگی مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر عارف نیفتولایف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل اوزور ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. بالی برای دریافت مدال برنز با آدم بودجملین از الجزایر کشتی گرفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در کشتی‌فرنگی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر ۴ از سد میرزابک رحمت‌اف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در مسابقه نهایی با گنی‌زاده از آذربایجان و پس از پیروزی نزدیک ۹ بر ۸ مدال طلا را کسب کرد.

کد خبر 596064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.