ظرفیت مناسب چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مسابقات ورزشی

ناظرکل مسابقات ورزش دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: ظرفیت خوب چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مسابقات جهانی، ملی و قهرمانی دانش‌آموزی مناسب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کریمی امروز _ شنبه بیست‌ودوم مردادماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت خوب مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری برای برگزاری مسابقات بین المللی، ملی و قهرمانی، اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد قابلیت تبدیل شدن به دهکده المپیک ورزشی کشور را دارد.

وی ضمن تشکر از مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری، دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور، افزود: تیم کاری برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی استان یک تیم فعال است و تمام زیرساخت‌ها و امکانات را برای برگزاری مسابقات فراهم کردند تا یک رویداد خوب برای دانش آموزان فراهم کنند.

ناظرکل مسابقات ورزش دانش‌آموزان سراسر کشور خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن فضای ورزشی و نیروی انسانی خوب و فعال، آب و هوای مساعد یک ظرفیت خوب برای برگزاری مسابقات جهانی، ملی و قهرمانی دانش آموزی است.

کریمی ادامه داد: مسابقات ورزش دانش آموزی یک ظرفیت و فرصت رفاقتی و رقابتی است که دانش آموزان علاوه بر شرکت در مسابقات و رقابت با همدیگر تجربه رفاقت با سایر همسالان خود در سایر استان‌ها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات پس از وقفه سه ساله به دلیل شیوع کرونا برگزار شد، تصریح کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشارکت خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت داشته و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این دوره از مسابقات به خوبی در استان مشاهده شده است.

ناظرکل مسابقات ورزش دانش‌آموزان سراسر کشور به رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش در احیا مجموعه‌های ورزشی و احیای دهکده المپیک در سطح استان‌ها اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری یک الگو برای سایر استان‌ها است.

کریمی افزود: داشتن تمام تجهیزات و امکانات از جمله استخر، خوابگاه، سالن تهیه و توزیع غذا، سالن‌های سرپوشیده، پیست دو و میدانی و سالن چمن در کنار هم ظرفیت بسیار خوبی برای این استان است.

به گزارش ایمنا، سی‌وهشتمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در دو رشته دو و میدانی و شطرنج با شعار "دانش‌آموز ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست" از تاریخ بیست‌وسوم تا بیست‌وهفتم مردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 596061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.