آخرین جزئیات قتل محیط‌بان نجفی در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: محیط‌بان برومند نجفی که اخیراً به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رأی دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز محیط‌ بان برومند نجفی که پیش از این با اتهام قتل یک شکارچی به اعدام محکوم شده بود، در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده، توسط پدر فرد مقتول (فلاحی) و در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با ۱۲ تا ۱۵ تیر کشته شد.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش‌های زیادی که در یک سال گذشته برای شکسته شدن رأی اعدام محیط‌بان برومند نجفی انجام داده بودیم و با وجود اینکه پرونده به مرحله اعاده دادرسی رسیده بود و بسیار امیدوار بودیم که این رأی شکسته شود، اما صبح امروز پدر فرد مقتول، محیط‌بان نجفی را به قتل رساند.

وی افزود: به گواه شاهدان عینی، فلاحی امروز در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه، بلافاصله بعد از پایان جریان دادگاه اعاده دادرسی، با وجود اینکه ابتدا خودش در دادگاه حضور داشت، از مجتمع قضائی خارج می‌شود و به سرعت با یک اسلحه کلاشینکف به مقابله مجتمع بازمی‌گردد و محیط‌بان نجفی را به رگبار می‌بندد. فلاحی ۱۲ تا ۱۵ گلوله به طرف محیط‌بان نجفی شلیک کرده و این محیط‌بان نیز در دم جان باخته است. متأسفانه قاتل محیط‌بان نجفی فعلاً متواری است.

گفتنی است، محیط‌بان برومند نجفی مرداد سال ۹۹ در جریان یک درگیری با شکارچیان ناچار به شلیک به خودروی چند شکارچی می‌شود که در این میان یکی از تیرها به یک شکارچی به نام فلاحی اصابت می‌کند و او جان خود را از دست می‌دهد. آبان ماه ۱۴۰۰ برای محیط‌بان نجفی حکم اعدام صادر شده بود.

منبع: رکنا

کد خبر 596042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.