رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شد

اعضای هیئت‌مدیره جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان «عباس جهانگیریان» را به‌عنوان رئیس و «افسون امینی» را به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره انتخاب کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اعضای هیئت‌مدیره در دوره جدید، عباس جهانگیریان را به‌عنوان رئیس و افسون امینی را به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره انتخاب کردند.

اعضای هیئت‌مدیره انجمن پس از انتخاب رئیس و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، سولماز خواجه‌وند را به‌عنوان دبیر انجمن و محمدرضا مرزوقی را به‌عنوان خزانه‌دار انجمن برگزیدند.

در این جلسه علاوه بر برگزیدگان مذکور، مهدی حجوانی، مرجان فولادوند، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی دیگر اعضای هیئت‌مدیره، فریدون عموزاده خلیلی و محمود برآبادی اعضای هیئت‌مدیره انجمن در دوره قبل که در این دوره نامزد نشده بودند و جعفر توزنده‌جانی و مناف یحیی‌پور بازرسان انجمن در این دوره نیز حضور داشتند.

در آغاز نخستین جلسه هیئت‌مدیره انجمن که برای تحویل و تحول مسئولیت از هیئت‌مدیره قبلی به هیئت‌مدیره جدید، طبق روال با حضور اعضای دو هیئت‌مدیره تشکیل شد، مناف یحیی‌پور دبیر پیشین انجمن، گزارشی از برگزاری مجمع عمومی، مراحل اطلاع‌رسانی و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان در مجمع عمومی ارائه کرد.

فریدون عموزاده خلیلی رئیس هیئت‌مدیره در دوره قبل نیز طی سخنانی ضمن تبریک به منتخبان مجمع عمومی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان و آرزوی موفقیت برای آنان، از زحمت‌های اعضای هیئت‌مدیره قبلی تشکر کرد.

کد خبر 596029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.