برشی از زندگی شهدای مدافع سلامت در فصل جدید «وارث»

فصل جدید مجموعه مستند «وارث» در ادامه فصل اول آن‌ که محرم سال گذشته از شبکه دو سیما روانه آنتن شد از امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مستند «وارث» روایت متفاوتی از به تصویر کشیدن گوشه‌ای از تلاش‌های مدافعان سلامت در کوران بیماری کرونا طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ است که به سبک روایت فتح شهید سیدمرتضی آوینی تهیه و در آن خاکریزهای دفاع از کیان وطن به راهروهای بیمارستان و مبارزه کادر درمان با بیماری کرونا بدل شده است.

«وارث» محرم سال قبل برای اولین بار در شبکه دو به نمایش درآمد و این مجموعه در واقع ادامه فصل قبل است که به بخش‌هایی از زندگی شهدای مدافع سلامت علیرضا روستایی و دکتر حبیب‌الله پیروی، رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی که جزو اولین شهدای حوزه سلامت بودند، می‌پردازد.

برشی از زندگی شهدای مدافع سلامت در فصل جدید «وارث»

مجموعه وارث با روایت‌های مجموعه «روایت فتح» و صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های رزمندگان کشورمان در مقابل دشمن شروع شده است و در ادامه به‌صورت موازی با فداکاری‌های مدافعان سلامت و افرادی که جانشان را در این مسیر از دست دادند، پیش می‌رود.

این مستند کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی سیاوش چاوشی که از شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مجموعه روز بعد حوالی ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

کد خبر 595987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.