بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح شهید قربانی اهواز در شهریورماه

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بهره‌برداری از اصلاح هندسی جاده ساحلی در سه‌شنبه هفته جاری، گفت: مسیر شمال به جنوب تقاطع غیرهم‌سطح شهید قربانی در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده ساحلی مقرر شد تا خط کندروی مسیر مخالف نیز برای مسیر شمال به جنوب استفاده شود، بر همین اساس برای تکمیل آن عملیات اصلاح هندسی به طول ۸۰۰ متر از پل پنجم تا میدان قوری در حال طی مراحل پایانی خود است و با تکمیل آسفالت آن سه‌شنبه هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص تلاش مدیریت شهری برای کاهش بار ترافیکی جاده ساحلی، افزود: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهید قربانی نیز با پیگیری‌های انجام شده در وضعیت خوبی قرار گرفته و سرعت تکمیل آن افزایش یافته است، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که انجام شده است، مسیر جنوب به شمال این پروژه (بلوار گلستان به سمت میدان ساعت) در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: در تلاش هستیم که بلافاصله بعد از بهره‌برداری از مسیر جنوب به شمال، مسیر برگشت آن نیز به سرعت به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: در ادامه تلاش‌های برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در حال تلاش هستیم تا شرایطی ایجاد شود که با وجود محوطه کارگاهی در تقاطع شهید قربانی، مسیری ایجاد شود تا وسایل نقلیه به راحتی از سمت پل پنجم به بلوار گلستان حرکت کنند.

شیشه‌گری با اشاره به اینکه آبفا در حال طی مراحل پایانی عملیات خود در تقاطع شهید قربانی است، تصریح کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی مناطق اطراف تقاطع شهید قربانی به ویژه کوی علوی در حال انجام است؛ به گونه‌ای که با گذر از راه‌آهن و دانشگاه آب‌های سطحی این منطقه به کارون هدایت می‌شود.

کد خبر 595979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.