ساماندهی پارکینگ‌های عمومی شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: همکاری با پلیس راهور برای قرار دادن راه‌بند در معابر منتهی به حسینیه‌ها و هیئت‌ها در ۱۰ نقطه و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی سطح شهر از اقدامات واحد حمل‌ونقل شهرداری در ایام محرم است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری خوانسار به ویژه در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: تهیه لیست کشیک ستاد مدیریت بحران شهرداری، آماده‌باش کامل تمام کارکنان شهرداری در ایام محرم و برنامه‌ریزی برای شست‌وشوی خیابان‌ها و معابر اصلی، به صورت سه نوبت در شبانه‌روز انجام شده است.

وی با اشاره به شیفت‌بندی نیروهای خدمات شهری به منظور نظافت محوطه منتهی به هیئت‌های مذهبی پرازدحام، افزود: نظافت رودخانه مرکزی شهر؛ سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر، محلات و معابر منتهی به هیئت‌های مذهبی، نظافت معابر شهر به صورت سه شیفت در روز از دیگر اقدام بوده است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ماه محرم با تعطیلات تابستانه، و رفع محدودیت‌های کرونایی، دهه نخست ایام محرم امسال شاهد افزایش جمعیت بودیم؛ بر این اساس تمهیدات لازم برای جمع‌آوری روزانه بیش از ۶۰ تن زباله به ویژه در هیئت‌های مذهبی اندیشیده شد و آمادگی لازم جهت ارائه خدمات در پارک‌های عسل و سرچشمه ایجاد شد.

احمدی با اشاره به اقدامات حوزه حمل‌ونقل شهری شهرداری در ارائه خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی در دهه نخست محرم، تصریح کرد: این سازمان با حداکثر امکانات و با توجه به حجم زیاد ترافیک و مسافران، در جابه‌جایی شهروندان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ و از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی‌بوس مشغول بوده است.

وی ضمن قدردانی از شکیبایی شهروندان، ادامه داد: در این ایام ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی درون‌شهری در دو نقطه از شهر با توجه به محدودیت ترافیکی انجام شد.

شهردار خوانسار گفت: همکاری با پلیس راهور درخصوص قرار دادن راه‌بند در معابر منتهی به حسینیه‌ها و هیئت در ۱۰ نقطه شهر، ساماندهی پارکینگ‌های عمومی در خیابان مادر، کوچه شهید شجاعی، خیابان ۱۳ محرم، پارکینگ پاساژ خاتم‌الانبیاء از دیگر اقدامات واحد حمل‌ونقل شهرداری خوانسار در ایام محرم است.

کد خبر 595975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.