اضافه‌شدن ۳ خودروی جدید به آتش‌نشانی اراک

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک از اضافه شدن سه دستگاه خودروی ۱۸ تنی امداد و نجات و اطفای حریق به این سازمان خبر داد.

محسن فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به این که ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی در چند سال اخیر به‌روزرسانی نشده است و عمر مشخصی دارد، نیاز به بازسازی خودروهای این سازمان محسوس بود.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی اراک اواخر سال گذشته اقدام به خرید سه دستگاه خودرو ۱۸ تُن برای تجهیز به عنوان خودروهای امداد و نجات و اطفای حریق کرد که در سال جاری فراخوان مناقصه آن، برای شناسایی پیمانکار جهت تجهیز اتاق، نصب پمپ و تجهیزات روی این خودروها اعلام شد و امیدواریم در ماه‌های آینده تجهیز این خودروها انجام و به ناوگان موتوری سازمان اضافه شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک تصریح کرد: با به‌روزرسانی ناوگان موتوری و خودروهای آتش‌نشانی، امدادرسانی بهتری را به شهروندان و حادثه‌دیدگان در سطح شهر ارائه خواهیم داد، لذا امیدواریم در سال جاری و سال آینده با کمک شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بودجه مناسبی به این موضوع اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ خودروی سبک و سنگین امداد و نجات و اطفای حریق در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک وجود دارد که با اضافه شدن سه دستگاه یاد شده، این تعداد به ۳۰ خودرو افزایش خواهد یافت.

فضلی خاطرنشان کرد: خرید خودروی نردبان آتش‌نشانی که یکی دیگر از نیازهای اصلی سازمان آتش‌نشانی اراک به‌شمار می‌رفت، با موافقت شورای اسلامی انجام شد و در مرحله شناسایی پیمانکار قرار گرفته است تا در سامانه متمرکز خرید دستگاه‌های دولتی بارگزاری شود و با تعیین پیمانکار و انعقاد قرارداد به مجموعه خودروهای سازمان اضافه شود.

کد خبر 595962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.