اقدام سیاه دختر نوجوان در یک بیمارستان +جزئیات

دختر نوجوانی که با همدستی دوستش در بخش نوزادان بیمارستان دست به سرقت می‌زد، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار کرد: اواخر هفته گذشته مردی در یکی از بیمارستان‌های شهر زاهدان به عوامل گشت کلانتری مراجعه کرد و گفت همسرش را برای زایمان به بیمارستان آورده و چند ساعتی پس از به دنیا آمدن نوزاد، هنگامی که همسر و خواهرش برای انجام امور پزشکی از اتاق نوزاد خارج شده بودند ناگهان متوجه حضور مشکوک دختر نوجوانی در جلوی اتاق شده است.

وی افزود: دختر نوجوان با دیدن مادر نوزاد بلافاصله به همراه یک زن دیگر با سرعت از اتاق خارج شده و به طرف در خروجی بیمارستان رفتند که با حضور مأموران انتظامی و عوامل نگهبانی بیمارستان از خروج آن‌ها ممانعت به عمل آمد. پس از این شکایت و اعلام ماجرای سرقت، عوامل انتظامی بلافاصله راهی محل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از حضور نداشتن مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است که در صورت اطلاع از هرگونه حرکات مشکوک یا فعالیت افراد متخلف، موضوع را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کد خبر 595940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.