طرح سالم‌سازی دریا در انتظار سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار گفت: در سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر مهم‌ترین موفقیت مدیریت شهری، برقراری نظم اداری و مالی و پرداخت به موقع کارگران و کارکنان شهرداری بوده است.

علیرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر و در وضعیت رکود اقتصادی و مشکلات مالی، شهرداری لیسار هر ماه حقوق کارگران و کارکنان خود را به موقع پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت با رویکرد مدیریت شهری، اتوماسیون و انضباط اداری و خدمات شهری در شهرداری لیسار به خوبی ایجاد و فعال شده است، افزود: در واگذاری قلعه تاریخی لیسار از سوی منابع طبیعی به شهرداری به دلیل تغییر رویکرد قانون واگذاری به دلیل کمبود منابع مالی شهرداری و نبود سرمایه‌گذار موفقیتی حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لیسار با اشاره به اینکه راه‌اندازی طرح سالم‌سازی دریا (شناگاه مردان و زنان) نیز به دلیل کمبود منابع مالی شهرداری و نبود سرمایه‌گذار موفقیتی حاصل نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پروژه عمرانی از جمله فاز نخست پارک کودک و موزائیک‌کاری ۲۵۰۰ مترمربع از معابر شهری در حال انجام است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری با استفاده از منابع داخلی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لیسار در تلاش است تا با ایجاد پروژه عمرانی و امکانات مناسب در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 595936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.