کارآفرین کاتالانی بارسلونا را نجات داد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* طرفداران خشمگین وستهام پس از اینکه جسی لینگارد بخاطر پول از وستهام جدا شد تا برای ناتینگهام فارست بازی کند، هنگام دیدار دو تیم در سیتی گراوند این هفته، اسکناس‌هایی را به سمت او پرتاب می‌کنند.

* وستهام علاقه‌ای به جذب ممفیس دیپای مهاجم بارسلونا در تابستان امسال ندارد.

* پاری سن ژرمن علاقه‌مند به جذب مارکوس راشفورد است اما این مهاجم می‌خواهد تابستان امسال در منچستریونایتد بماند.

* ناتینگهام فارست برای جذب امانوئل دنیس، شیخ کویاته و رمو فریلر در تلاش است و این امر، هزینه تابستانی آن‌ها را از مرز ۱۰۰ میلیون پوند عبور می‌دهد.

* ساندرو تونالی، هدف آرسنال، با گفتن اینکه "در لحظه مناسب به آث میلان پیوست" و مشتاق ماندن است، امیدها برای انتقال به لیگ برتر را از بین برده است.

* پس از اینکه اونای امری، سرمربی تیم فاش کرد که اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، یرمی پینو می‌تواند جدا شود"حالا ویارئال ممکن است مجبور شود در تابستان امسال، بازیکن شگفت‌انگیز خود را رها کند.

دیلی تلگراف:

* تاتنهام گزینه خود را برای جذب کریستین رومرو با قراردادی دائمی، در این ماه با قراردادی به ارزش ۴۱ میلیون پوند فعال خواهد کرد.

* لیورپول در آستانه بازی روز دوشنبه لیگ برتر مقابل کریستال پالاس با یک غایب احتمالی دیگر در خط دفاعی روبه‌رو است و آن شخص جوئل ماتیپ است که در این مورد تردید دارد.

* کارآفرین کاتالانی که آخرین فروش ۱۰۰ میلیون یورویی (۸۴.۸ میلیون پوندی) از درآمدهای آینده بارسلونا را خرید و مجموع فروش را به حدود ۷۰۰ میلیون یورو (۵۹۳.۴ میلیون پوند) در سال جاری رساند، می‌گوید این باشگاه پرخرج اروپا، حالا می‌تواند برای ثبت‌نام بازیکنان جدیدش، به موقع برای شروع فصل جدید لالیگا، اقدام کند.

* دکتر بری اودریسکول، کارشناس برجسته ضربه مغزی، آلن گیلپین، مدیر اجرایی راگبی جهانی را متهم کرده است که پس از اظهارات جنجالی خود در مورد آسیب‌های مغزی «در دنیای واقعی زندگی نمی‌کند.»

تایمز:

* بعد از اینکه مقامات بهداشتی آمریکا به طور ناگهانی پروتکل‌های Covid-19 را کاهش دادند، به نواک جوکوویچ امیدی مبنی بر اینکه می‌تواند در مسابقات آزاد آمریکا شرکت کند، داده شد.

* ادی هاو، سرمربی نیوکاسل فاش کرده که گرت ساوتگیت با او در مورد کالوم ویلسون صحبت کرده است و از او حمایت کرده تا عضوی از تیم ملی انگلیس برای جام جهانی قطر باشد.

* تیم بارنزلی، پس از بررسی پست‌های تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی، قرارداد حمایت مالی پیراهن خود را با شرکت ارزهای دیجیتال HEX، هفت روز پس از اعلام این توافق را لغو کرد.

کد خبر 595930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.