توزیع ۵ هزار ماسک میان تاکسیرانان بندر انزلی

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: به منظور حفظ سلامت تاکسیرانان حدود پنج هزار عدد ماسک میان آنان توزیع می‌شود.

حسین بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع پیک هفتم کرونا در ایران آغاز شده است و درحال‌حاضر شهر بندرانزلی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد، رانندگان تاکسی باید هنگام جابه‌جایی مسافر از ماسک استفاده و از سوار کردن افراد بدون ماسک خودداری کنند.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی به منظور حفظ سلامت تاکسیرانان و پیشگیری از ابتلای آنان به ویروس کرونا، حدود پنج هزار عدد ماسک خریداری کرده است که امروز بیست‌ودوم مردادماه، میان تمام رانندگان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه هفته گذشته ضدعفونی ۱۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس شهری انجام شده است، خاطرنشان کرد: هفته جاری مانور ضدعفونی تاکسی‌های شهری در میدان اصلی بندرانزلی انجام می‌شود.

بیک‌زاده تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک توسط رانندگان، ممنوعیت سوار کردن مسافران بدون ماسک، رعایت فاصله اجتماعی در تاکسی و ضدعفونی کردن مستمر محیط خودرو از طریق سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی به تمام تاکسیرانان ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور و استان گیلان هر روز رو به افزایش است؛ بنابراین از همه رانندگان تاکسی و شهروندان بندرانزلی انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و برای حفظ سلامت خود و پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، در زمان سوار شدن به تاکسی حتماً از ماسک استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: در ناوگان این سازمان تعداد یک هزار و ۳۹۶ دستگاه تاکسی وجود دارد که از این تعداد ۶۸۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۲۶۳ دستگاه خط ویژه، ۱۳۰ دستگاه بی‌سیم و ۳۱۵ دستگاه تاکسی تلفنی در دفاتر آژانس فعال است.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 595887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.