تلاش مدیریت شهری برای جذب سرمایه‌گذاری در آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: سیاست‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در آمل افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد محمدی امروز _بیست‌ودوم مردادماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر آمل با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: لازم است از شعور حسینی که در جامعه ایجاد شده است، برای پیشرفت جامعه استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در سال اول، افزود: فعالیت شورای اسلامی شهر باید برای رفع این مشکلات شهر و شهروندان باشد، اگر شورای اسلامی شهر و شهرداری به موفقیتی دست یابد، قطعاً رضایت مردمی را در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه تمام قراردادهای شهرداری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، تصریح کرد: امروز در حوزه شهری دست شهرداری‌ها خالی است و با توجه به اینکه برخی از شهرداری‌ها نیمی از بودجه خود را از بخش خصوصی و به صورت مشارکتی و سرمایه‌گذاری به دست می‌آورند، مدیریت شهری آمل نیز باید به این سمت حرکت کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های تشویقی خوبی را برای سال جاری در دستور کار قرار دادیم، ادامه داد: اصلاح دفترچه عوارض شهرداری را در دستور کار قرار دادیم و تغییرات بسیار خوبی در آن دیده شده است، چرا که این حق شهروندان است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خواستار حمایت نماینده مجلس در بحث اخذ مجوز بلندمرتبه سازی و اصلاح حریم و محدوده شهر آمل شد و اذعان داشت: هرچه وحدت و همدلی بین مجموعه شهری بیشتر باشد نفع آن را شهر و شهروندان خواهند برد و توسعه شهر را در پی خواهد داشت.

علی داودی شهردار آمل نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات در حال انجام شهرداری، اولویت شورا و شهرداری آمل را رفع مشکلات مردم و ایجاد زیرساخت‌های توسعه بیان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ چندین پروژه اساسی استارت زده خواهد شد و با پیشرفت فیزیکی زیادی سال را به پایان خواهیم برد.

شهردار آمل با بیان اینکه اعضای شورا دغدغه دارند و همراه هستند تصریح کرد: از سال ۱۴۰۱ آسفالت مورد نیاز شهر را خودمان تولید می‌کنیم.

کد خبر 595886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.