استقلال صفر_ سپاهان۲/ طوفان زرد در تهران!

تیم فوتبال استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و سپاهان امروز جمعه _بیست و یکم مردادماه_ در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹ مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

هفته اول لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: -

گل‌ها:

سپاهان: یاسین سلمانی، رامین رضاییان.

اخطار:

سپاهان: رامین رضاییان (دقیقه ۶)، محمد علی‌نژاد (دقیقه ۴۹)

اخراج:

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد، شهریار مغانلو.

سرمربی: خوزه مورایس

شرح بازی: سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد، در ادامه استقلال هم در شرایط بازی قرار گرفت. رامین رضاییان نخستین کارت زرد این دیدار را خیلی زود دریافت کرد. بازی در دقیقه ۱۵ میانه‌های میدان قرار دارد، اولین کرنر برای استقلال گرفته شد. شاهد هیچ موقعیت خطرناکی نیستیم، آبی‌پوشان برای رسیدن به دروازه سپاهان تلاش می‌کنند، اما فایده‌ای ندارد. ۳۰ دقیقه از بازی گذشته، اما هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت سازی کنند. داور سه دقیقه وقت اضافه گرفت و درنهایت این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم: سپاهانی‌ها در ابتدای این نیمه هم کارت زرد دریافت کردند. طلایی پوشان در نیمه دوم آتش به پا کردند و دو گل به ثمر رساندند و بازهم حمله می‌کنند. استقلال توپ را تا شش متر جلو می‌برد، اما در ضربات پایانی موفق نیستند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۵: استقلال صاحب یک موقعیت جدی شد که مظاهری توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۴: بازیکن سپاهان روی یک ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه استقلال زد که توپ برگشتی جلوی پای احمدزاده افتاد و این بازیکن ضربه خوبی به توپ نزد.

دقیقه ۶۴: ضربه بازیکن استقلال را مظاهری به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۱: شوت بازیکن سپاهان با اختلاف کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۲ (سپاهان): بازیکن سپاهان پاسی رو به عقب در محوطه جریمه استقلال برای یاسین سلمانی داد که این بازیکن با یک ضربه دقیق گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۸ (سپاهان): سپاهانی‌ها یک حمله تدارک دیدند که شوت رامین رضاییان گل دوم را برای سپاهان ثبت کرد.

نکات بازی:

کد خبر 595782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.