هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۴ پرو معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم شیائومی بادز چهار پرو با قابلیت حذف نویز پیشرفته برای تماس‌ها معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی در رویداد اخیر خود نسل جدید ای ربادها را به صورت رسمی معرفی کرد. بادز چهار پرو از سیستم حذف نویز در تماس‌ها بهره می‌برد و هنگام مکالمات قادر است صدای بسیار واضح و باکیفیتی را پخش کند. این محصول از طراحی جدیدی استفاده می‌کند و گردتر از نسل قبل خود است. قسمت دسته‌های ای ربادها براق است و از رنگ‌بندی طلایی درخشان بهره می‌برد.

بادز چهار پرو شیائومی از حذف نویز پویایی هوشمند ۴۸ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از پخش صوتی فراگیر اشاره کرد که از میدان صوتی ۳۶۰ درجه بهره می‌برد، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد هنگام پخش موسیقی، بیشتر لذت ببرند. محصول جدید شرکت شیائومی دارای گواهی IP5X است و در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

بادز چهار پرو شیائومی از سه میکروفون بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی در حذف نویز خارجی ارائه می‌دهند. نرخ تأخیر این محصول ۵۹ میلی‌ثانیه است که آن را به گزینه ایده‌آل برای اجرای بازی تبدیل کرده است. با هربار شارژ این محصول می‌توان تا ۹ ساعت به صورت مداوم با آن کار کرد. اگر کیس شارژ این محصول را در نظر بگیریم، عمر باتری آن به ۳۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

بادز چهار پرو شیائومی مانند بسیار از نمونه‌های موجود در بازار با دستورهای لمسی کنترل می‌شود. کاربران می‌توانند با ضربه زدن یا لمس طولانی هر یک از ای ربادها به تماس‌ها پاسخ دهند یا تماس‌ها را قطع کنند. علاوه بر این با دستورهای لمسی می‌توان پخش و توقف موسیقی و تنظیم بلندی صدا را کنترل کرد. هدفون بی‌سیم جدید شیائومی بادز چهار پرو فقط پنج گرم وزن دارد و در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

کد خبر 595763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.