۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro 5G معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro 5G با تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۱۲.۴ اینچی و باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در کنار گوشی تاشدنی Mi Mix Fold 2 و گجت‌های پوشیدنی جدید خود از تبلتی به نام Mi Pad 5 Pro 5G نیز رونمایی کرد. Mi Pad 5 Pro 5G دارای صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی با وضوح تصویر 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. نمایشگر این تبلت از پنل IPS LCD با پوشش فضای رنگی DCI-P3 و روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد.

تبلت Mi Pad 5 Pro 5G به تراشه Snapdragon 870 مجهز شده است و در سه نسخه با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از دیگر ویژگی‌های تبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro 5G می‌توان به باتری بسیار حجیم ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و براساس ادعای شرکت سازنده قادر است باتری محصول را ظرف ۶۸ دقیقه به صورت کامل شارژ کند. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی تبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro 5G تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو ماژول دو مگاپیکسلی است.

کد خبر 595760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.