سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایت رژیم صهیونیستی علیه فلسطین شرم‌آور است

امام جمعه بادرود گفت:سکوت مجامع بین‌المللی و همراهی و همکاری کشورهای مدعی غربی به‌ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال جنابت علیه مردم مظلوم فلسطین شرم‌آور است

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با بیان اینکه اکثریت شرکت‌کنندگان در مراسم حسینی، جوانان و نوجوانان هستند, اظهار کرد: حضور در مجالس حسینی در حقیقت بیمه کننده و خنثی کننده تبلیغات مسموم دشمنان است.

امام جمعه بادرود گفت: دشمنان در طول سال تلاش می‌کنند تا جوانان را از معنویت و از دین و مکتب اهل بیت جدا کنند، اما با حضور در مجالس حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا تمام زحمات آنها هدر می‌رود، چرا که مکتب امام حسین (ع) درس دینداری, ولایت‌مداری, بصیرت، آگاهی، ایثار، ادب و عشق است.

قاسمی به جنایات وحشیانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: متأسفانه این نخستین بار نیست که این جنایات، قتل و آدم‌کشی از رژیم صهیونیستی سر می‌زند و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی افزود: آنچه که امروز در دنیا شرم‌آور است، سکوت مجامع بین‌المللی، همراهی و همکاری کشورهای مدعی غربی به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی است که نشان می‌دهد که مباحث حقوق بشری شعارهای زیبنده برای استثمار کشورهای ضعیف‌تر است.

وی تصریح کرد: رفتار تجاوزگرانه و توسعه‌طلبانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نتیجه سازش و عدم ایستادگی کشورهایی است که فکر می‌کنند می‌توان با رویکردهای سازش‌کارانه و کنار گذاشتن اصل مقاومت، موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس حل و فصل شود.

کد خبر 595751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.