۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
خیابان اندرزگو جان دوباره گرفت

مدیر منطقه ۲ شهرداری کاشان گفت: با اتمام زیرسازی و آسفالت خیابان شهید اندرزگو، اجرای عملیات بلوک فرش و آسفالت معابر فرعی این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

‌ابوالفضل ساروقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بهسازی خیابان شهید اندرزگو، اظهار کرد: با اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان شهید اندرزگو، اجرای عملیات بلوک فرش و آسفالت معابر فرعی این خیابان در دستور کار قرار گرفت.

وی بهسازی خیابان شهید اندرزگو و معابر فرعی آن را یکی از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در این محدوده عنوان کرد و افزود: وجود مراکز آموزشی، عبور و مرور دانش‌آموزان و حجم بالای تردد شهروندان، ضرورت بهسازی معابر اصلی و فرعی خیابان مذکور را دو چندان کرده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان آسفالت معابر فرعی شهید مطهری و کوچه شهید دلخوش را ۹۵۰ مترمربع عنوان و خاطرنشان کرد: بهسازی این معابر با اعتباری بالغ بر ۱.۴ میلیارد ریال انجام شد.

ساروقیان تصریح کرد: زیرسازی و بلوک فرش معابر فرعی این خیابان شامل بن بست فاطمیه و فرعی شهید مطهری با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از دیگر اقدامات حوزه معاونت عمران منطقه شهرداری کاشان است.

وی حجم مصرفی آسفالت معبر اصلی شهید اندرزگو را ۷۰۰ تن عنوان کرد و ادامه داد: بهسازی معابر اصلی خیابان شهید اندرزگو شامل زیرسازی و آسفالت با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع انجام شد.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان با قدردانی از تعامل و همکاری شهروندان و ساکنان این خیابان در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری کاشان، گفت: در مجموع برای زیرسازی، جابه‌جایی تأسیسات خیابان، آسفالت و بلوک فرش بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 595653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.