برتری ۴۳ درصدی ذوب آهن در اصفهان مقابل پرسپولیس+جدول

تیم فوتبال ذوب آهن درحالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که تنها یک پیروزی تا دو رقمی کردن تعداد بردهایش مقابل پرسپولیس در اصفهان فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و پرسپولیس تاکنون ۴۲ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ۱۲ پیروزی سهم ذوب آهن و ۱۶ پیروزی سهم پرسپولیس بوده است، ضمن اینکه ۱۴ دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

این ۴۲ بازی در مجموع ۱۰۸ گل داشته است که از این تعداد، سهم پرسپولیس ۶۰ گل و سهم ذوب آهن ۴۸ گل بوده است تا به نوعی دیدارهای ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ برتر میانگین ۵۷/۲ گل در بر داشته باشد.

پیروزی ۳ بر صفر ذوب آهن برابر پرسپولیس در زمستان ۸۴ و پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس برابر ذوب آهن در پاییز ۹۶ بهترین پیروزی‌های دو تیم در این رویارویی بوده است.

ذوب آهن و پرسپولیس که در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته‌اند در چارچوب این رقابت‌ها ۲۱ بار در اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۹ دیدار با پیروزی ذوب آهن و چهار دیدار با پیروزی پرسپولیس همراه بوده است. در این ۲۱ رویارویی در اصفهان ۵۵ گل به ثمر رسیده است که ۳۰ گل سهم میزبان و ۲۵ گل سهم پرسپولیس بوده است.

گفتنی است دیدار فصل گذشته دو تیم در هفته‌های پایانی فصل در اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید، دیداری که پرسپولیس را در آستانه از دست دادن قهرمانی‌های متوالی‌اش قرار داد.

آمار رویارویی‌های دو تیم در لیگ برتر به شرح زیر است:

برتری ۴۳ درصدی ذوب آهن در اصفهان مقابل پرسپولیس+جدول

کد خبر 595651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.