واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

طی روزهای گذشته بیانیه‌ای منتسب به یکی از سران فتنه ۸۸ در فضای مجازی منتشر شد که در این متن کینه توزانه به افتخارات و سرداران نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت شده بود، که واکنش مسئولان و نمایندگان مجلس را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه روز گذشته متنی در فضای مجازی منسوب به میرحسین موسوی از سران فتنه سال ۱۳۸۸ منتشر شد که در آن متن به افتخارات جمهوری اسلامی ایران اهانت شده بود.

در این متن نابودی داعش که از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است مورد حمله کینه توزانه این شخص قرار گرفت. همچنین اقدامات استراتژیک نظام را مورد حمله خود قرار می‌دهد.

او همچنین در این بیانیه کینه توزانه و سخیف خود نسبت به سرداران سلحشور و غیور ایران از جمله شهید همدانی و مدافعان حرم تاخته و عقده گشایی کرده است.

در راستای بیانیه سراسر کینه میر حسین موسوی یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنش نشان دادند:

آلزایمر سیاسی باعث شد نقاب منافق چپ‌گرای اول انقلاب فرو افتد

مهرداد ویس کرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«آلزایمر سیاسی، باعث شد که نقاب منافق چپگرای اول انقلاب و فتنه‌گر ساده لوح سال ۸۸ فرو افتد و در ماه محرم، آشکارا در جبهه حرامیان داعشی بر چهره حبیب حرم پنجه کشد. به نسل جوان توصیه می‌کنم کتاب آخرین نخست وزیر نوشته موگویی را بخوانند.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

شهدای مدافع حرم، شهدای غرب هستند

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«سردار همدانی چشم فتنه را در عاشورای ۱۳۸۸ کور کرد و شهید همدانی تفاله فتنه را در عاشورای ۱۴۰۱ به تمامی رسوا نمود. چه خوب گفته‌اند که دست شهدا بازتر است… امروز مردم فرق برهم زننده امنیت از درون را با تامین کننده امنیت در غرب خوب فهمیده‌اند آری شهدای مدافع حرم، شهدای غرب هستند.

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

ادعای تقلب فتنه‌گران زمینه برهم خوردن مذاکرات در سال ۸۸

روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«سال ۸۸ اوباما صراحتاً با عقب نشینی برای توافق آماده بود، اما ادعای تقلب فتنه‌گران زمینه برهم خوردن مذاکرات و نسخه پیچی تحریم‌های فلج کننده را فراهم آورد. بیانیه فتنه‌گر ۸۸ در آستانه به نتیجه رسیدن مذاکرات چیزی جز تَکرار گرای "توافق نکنید" به غربی‌ها است؟»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

حاج حسین همدانی چشم فتنه را کور کرد

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«حاج حسین همدانی خود قافله سالاریست که همچون مولایش علی (علیه السلام) چشم فتنه را کور کرد و چون مقتدایش حسین (علیه السلام) در دفاع از حریم اسلام به شهادت رسید.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

فرقی نمی‌کند ابوبکر بغدادی در موصل باشد یا میرحسین موسوی در تهران

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«فرقی نمی‌کند ابوبکر بغدادی در موصل باشد یا میرحسین موسوی در تهران… همدانی‌ها مرد مبارزه با این شجره خبیث هستند… و از این آل خبیث چه انتظار جز اینکه هر از چندی، با تیر کینه‌ای خود را آرام کنند…»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

اتحاد مثلث شوم فتنه‌گران قصه‌ای پر غصه در تاریخ پر فراز و نشیب تشیع است

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«دیروز دیالمه و آیت و بهشتی‌ها آماج حملات ناجوانمردانه بودند و امروز تیغ تیز عداوت را به خیالی خام، در پهلوی جهاد و مقاومت فرو می‌کنند. اتحاد مثلث شوم فتنه‌گران و منحرفین و معاندان قصه‌ای پر غصه در تاریخ پر فراز و نشیب تشیع است.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

اراجیف سرکرده فتنه آمریکایی- انگلیسی هم صدایی با قاتلان حاج قاسم است

عزت الله اکبری تالار پشتی، نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«شهدای مظلوم مدافع حرم، قبل از شکست داعشی در شام و عراق، فتنه داخلی را با صبر و بصیرت و مجاهدت ناکام گذاشتند. اراجیف سرکرده فتنه آمریکایی- انگلیسی، دقیقاً علیه ملت و هم صدایی با قاتلان حاج قاسم است.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

فرازی از زیارت عاشورا خطاب به خاتمی که در برابر توهین میرحسین موسوی سکوت کرده است

محمد سعید احدیان، دبیرکل پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«جناب آقای خاتمی، مسیح مهاجری و دیگر اصلاح طلبانی که در برابر توهین و دشمنی آقای میر حسین موسوی نسبت به مدافعین حرم اهل بیت سکوت کردید، با این فراز زیارت عاشورا چه می‌کنید که "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم".»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

اگر دین ندارید آزاده باشید

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«لَقَدِ ابْتَغَوُا الْفِتْنَةَ مِنْ قَبْلُ وَ قَلَّبُوا لَکَ الْأُمُورَ حَتَّی جاءَ الْحَقُّ وَ ظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ وَ هُمْ کارِهُونَ

‏‫شهید همدانی و مدافعان حرم پرچم اسلام را برافراشتند و اینگونه آماج توهین و افترا قرار می‌گیرند. ‏اگر دین ندارید آزاده باشید.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

مسبب فتنه ۸۸ گمان کرده امروز مانند عاشورای ۶۱ هجری است

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«مسبب فتنه ۸۸ گمان کرده امروز مانند عاشورای ۶۱ هجری است، لذا در نقش شبث بن ربعی ظاهر شده تا به برکت آن مسجد جامعی برایش بسازند و تجدید ریاستی بکند. جناب! به کاهدان زده‌ای، امروز میدان فتح مکه است، مدعیان در حال تسلیم‌اند، تو که سال‌هاست در قبر سیاسی‌ات مدفون شده‌ای.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

از ذهن مفلوک میر حسین موسوی توقع تنظیم این بیانیه نیست

جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«از ذهن مفلوک پیر و خرفت میرحسین موسوی توقع تنظیم چنین بیانیه مهندسی شده‌ای نیست، درست زمانی که سران رژیم صهیونیستی اذعان دارند در اسرائیل همه چیز بوی مرگ و نابودی می‌دهد و حاکمیت‌شان رو به زوال کامل است؛ به مدد آن‌ها متن‌های انگلیسی این چنینی سر در می‌آورند.»

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه

کد خبر 595621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.