صرافی dYdX حساب‌های مشکوک را مسدود کرد

دی‌وای دی‌اکس یک صرافی غیرمتمرکز بر بستر شبکه ERC-20 اتریوم است و امکاناتی مانند معاملات فیوچر ارزهای دیجیتال, پلتفرم وام دهی و قراردادهای دائمی را به کاربران اراعه میدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا, بستر ارزهای دیجیتال با نوسان و حملات هکری زیادی مواجه است, Tornado Cash در چند تراکنش مخرب و نشستن کد تخریب بر روی راه ارتباطی مشتریان همه اموال کاربران را به سرقت برد و این پروژه با شکست سنگینی مواجه شد. اکثر صرافی‌ها و پلتفرم‌های مالی که تراکنش‌هایی با تورنادو کش داشتند در حالت تعلیق قرار گرفته‌اند و امکان واریز و برداشت در راین صرافی ندارند و مورد پیگرد قانونی دادگاه ایالتی دالاس قرار گرفته‌اند.

در یک پست وبلاگی، dYdX نوشت بسیاری از حساب‌ها مسدود شدند، زیرا بخش معینی از وجوه کیف پول (در بسیاری موارد، حتی مبالغ ناچیز) در برهه‌ای از زمان با تورنادو کش که اخیراً توسط ایالات متحده به فهرست تحریم‌ها اضافه شد، مرتبط بود.

همچنین تمامی دارایی‌ها برچسب گذاری شده‌اند اما صرافی به دارایی‌ها دسترسی ندارد و همه رمزارزها در کیف پول کاربران فریز شده است, همچنین کاربرانی که حساب مسدود شده دارند بعد از بررسی اکانت‌ها به تمامی امکانات برای آنها به حالت عادی بازمی‌گردد.

dYdX اعلام کرد: ما در چارچوب سیاست‌های انطباق با قانون خود، تنظیماتی را انجام داده‌ایم که حساب‌های خاصی را ممنوع کرده است و به تلاش‌ها برای محدود کردن و ردیابی این موضوع ادامه خواهیم داد.

کد خبر 595611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.