مدیریت شهری شهرکرد به دنبال حل بحران آب شرب

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: طی این مدت، همکاری، سرکشی و نظارت بر فعالیت اکیپ‌های شهرداری در شرکت آبفای شهری انجام و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ پنجشنبه بیستم مردادماه _ در حاشیه حفاری‌های شهری برای اتصال لوله چاه‌ها به خطوط آب شرب شهری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری شهرکرد به منظور آبرسانی به مردم، اقدام به تأمین پنج دستگاه تانکر حمل آب کرده است.

وی با بیان اینکه بیل مکانیکی و لودر جهت حفاری‌ها به طور شبانه‌روزی به کار گرفته می‌شود، افزود: ۱۵ نفر از نیروهای شهرداری با به‌کارگیری تجهیزات نقلیه، جوشکاری و تأسیسات برای رفع مشکل نبود آب شرب در تلاش هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به پیگیری‌ها برای وصل شدن آب شهر، خاطرنشان کرد: طی این مدت، همکاری، سرکشی و نظارت بر فعالیت اکیپ‌های شهرداری در شرکت آبفای شهری انجام و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی انجام شده است.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: بلافاصله پس از وقوع سیلاب و خارج شدن آب چشمه کوهرنگ به دلیل کدورت بالا از مدار مصرف، مدیریت شهری برای رفع مشکل آب شرب شهروندان شهرکرد بسیج شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اتصال و راه‌اندازی خطوط آب شرب از طریق چاه‌ها، اظهار کرد: عملیات حفاری معابر شهری شهرکرد به منظور رفع مشکلات آب شهروندان با کنترل کامل و بدون اخذ مجوز شرکت آب و فاضلاب، توسط شهرداری شهرکرد در حال انجام است.

کد خبر 595518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.