صدور بیش از ۲ میلیون مترمربع پروانه ساختمانی در مشهد

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، از صدور دو میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع پروانه ساختمانی در سه ماه ابتدایی امسال از سوی مناطق شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله‌زاده به صدور ۱۳۵۲ پروانه مسکونی، تجاری و اقامتی به مساحت دو میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۲۷ مترمربع طی سه ماه ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: از این میزان ۳۹۴ پروانه به مساحت ۵۱۸ هزار و ۳۶۲ مترمربع در فروردین ماه ،۴۸۴ پروانه به مساحت ۶۵۸ هزار و ۹۴۷ مترمربع در اردیبهشت‌ماه و ۴۷۴ پروانه به مساحت یک میلیون و ۱۲۲ هزار و ۶۱۸ مترمربع در خردادماه صادر شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای فروردین تا انتهای خردادماه امسال هزار و ۱۰۴ پایان کار به مساحت یک میلیون و ۱۳۹ هزار مترمربع از سوی شهرداری مشهد صادرشده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: از این میزان ۲۶۴ پایان کار به مساحت دو میلیون و ۶۷۶ هزار و ۴۴۳ مترمربع در فروردین‌ماه، ۳۶۳ پایان کار به مساحت سه میلیون و ۹۱۱ هزار و ۷۴۲ مترمربع در اردیبهشت‌ماه و ۴۷۷ پایان کار به مساحت چهار میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۳۰ مترمربع در خردادماه صادرشده است.

کد خبر 595468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.