علت سروصدای ایجاد شده در منطقه بختیاردشت و پالایشگاه اصفهان چیست؟ + جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در منطقه بختیاردشت و شهید منتظری سروصدای ایجاد شد که باعث گلایه شهروندان شده به علت عملیات شیرین‌سازی و گوگردزدایی از گازوئیل در پالایشگاه اصفهان است که این عملیات تا یک هفته دیگر ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص صدای ایجاد شده در منطقه بختیاردشت و پالایشگاه اصفهان که مورد گلایه برخی شهروندان این منطقه قرار گرفته است، اظهار کرد: پالایشگاه اصفهان طرحی به نام شیرین سازی گازوئیل دارد که گوگردزدایی از گازوئیل مصرفی از این طریق انجام می‌شود. در حین اجرای طرح شیرین سازی و گوگردزدایی از گازوئیل و فرآیند ایمن سازی پروسه از نظر مکانیکی و فنی صداهایی ایجاد می‌کند.

وی افزود: درپی این موضوع و گلایه شهروندان تاکید مدیریت بحران استان تسریع در انجام این فرآیند به پالایشگاه اصفهان بوده است چراکه صداهای این فرآیند باعث آزار شهروندان در منطقه بختیاردشت و شهید منتظری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: به پالایشگاه اصفهان تاکید شد که در انجام این فرآیند تسریع شود که گویا این اقدامات و شرایط تا یک هفته آینده ادامه دارد و این فرآیند گوگردزدایی در راستای کاهش آلودگی هوا است و امیدواریم این شرایط زودتر پایان یابد.

خبر از: شهین اصلانی خبرنگار سرویس جامعه ایمنا

کد خبر 595380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.