بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۵۱ ساله

یک گرافولوژیست گفت: این فرد ۵۱ ساله از استقلال شخصیتی برخوردار است و احتمالاً در خانه حرف اول و آخر را می‌زند که البته این مسئله به معنای دیکتاتوری نیست و با این وجود ویژگی غرور و تکبر در وی مشاهده نمی‌شود.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در دست‌خط یک زن راست‌دست ۵۱ ساله فاصله بین حروف، سطرها و کلمات تقریباً زیاد است، اظهار کرد: با وجود فاصله زیاد بین کلمات، دست‌خط از وضوح خوبی برخوردار است.

وی افزود: این دست‌خط از زیبایی به‌خصوصی برخوردار نیست و در ساده‌ترین حالت ممکن نوشته‌شده و می‌توان گفت که این متن صرف صحیح بودن نوشته‌شده است؛ البته نقاط با دقت کامل در جای خود تحریر نشده است.

این گرافولوژیست ادامه داد: ابتدا و انتهای پاره‌خط‌ها کاملاً با دقت آغاز و پایان نیافته است و حلقه حروفی مانند «صاد»، «واو»، «ف» و «ه» پر نشده است و به اصطلاح داخل حلقه‌ها خالی است. «الف‌هایی» که در این متن مشاهده می‌شود نیز عمود بوده و زاویه خطوط ۹۰ درجه است.

وی اشاره کرد: فرد در نوشتن دندانه کلمات، نوعی استرس و کنترل نشدن کامل دارد و در تحریر دندانه‌ها کمی عصبی است. اندازه حروف نیز به غیر از ابتدای حرف «نون» کاملاً یکنواخت و یک فرم است.

محجوب در رابطه ویژگی‌های شخصیتی این زن ۵۱ ساله گفت: این فرد از استقلال شخصیتی برخوردار است و احتمالاً در خانه حرف اول و آخر را می‌زند که البته این مسئله به معنای دیکتاتوری نیست و با این وجود ویژگی غرور و تکبر در وی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: این فرد تلاش دارد که تمام مسائل را تحت کنترل خود بگیرد و انسانی لجباز نیست. وی شخص متظاهری نیست و اگر طی بازه‌های زمانی مختلف رفتار وی را مشاهده کنید، می‌توانید عکس‌العمل این فرد را در شرایط گوناگون پیش‌بینی کنید.

این گرافولوژیست ادامه داد: این زن ۵۱ ساله کسی است که روی حرف خود می‌ایستد و شلوغی موجب عصبی شدن وی می‌شود به همین دلیل دوست دارد که همه چیز مرتب باشد.

وی اشاره کرد: اصولاً این فرد به فعالیت‌های رایانه‌ای و مسائلی که با خلاقیت‌های امروزی ارتباط دارد، کمتر علاقه‌مند است و تمایل دارد، کارهایی را انجام دهد که نتایج آن قابل پیش‌بینی باشد و در صورتی که کنترل کارها از دست این فرد خارج شود، عصبی خواهد شد.

محجوب در رابطه با دیگر خصوصیات این زن راست دست گفت: به احتمال زیاد این فرد در مباحث فلسفی زندگی عقیده خاصی ندارد و فعالیت‌هایی که رایج است را انجام می‌دهد.

وی افزود: نظم کلی این فرد نیز خوب بوده، اما روی جزئیات حساس نیست؛ از طرفی این زن یک فشار عصبی را تحمل می‌کند که البته دچار عصبی شدن وی نمی‌شود، اما همیشه از این فشار رنج می‌برد.

این گرافولوژیست تاکید کرد: این فشار همیشه در نهاد این فرد وجود دارد و تنها زمانی که همه چیز تحت کنترل و قابل پیش‌بینی باشد، مقدار این فشار کمتر می‌شود. برخی اوقات نیز این فرد احساس می‌کند که باید با سرعت بیشتری فعالیت‌های خود را انجام دهد که این مسئله با ویژگی اصلی خود تناسب ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرد قابلیت هنری ندارد، گفت: این زن بیشتر تلاش دارد که فعالیت‌های مختلف را انجام دهد و می‌تواند رهبری انجام فعالیت‌هایی را برعهده بگیرد و حتی سرپرست افراد مختلف شود.

بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۵۱ ساله

کد خبر 595341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.