شکاری سکاندار پرورش اندام و بدنسازی کاشان شد

آئین تکریم حاج محمد جهان آرایی رئیس سابق هیئت بدنسازی و پرورش اندام و معارفه رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام کاشان با حضور فرشید سلطانی رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ IPF برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشید سلطانی، رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ IPF در این آئین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سالن شکرریز مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان برگزار شد، اظهار کرد: درب انجمن پاورلیفتینگ کشور به روی همه باز است و از ظرفیت‌ها و طرح‌هایی که امکان اجرایی کردن و عملیاتی شدن داشته باشند استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان جایگاه ویژه‌ای در رشته پاورلیفتینگ دارد، ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران بانوان این رشته در کاشان بتوانند هم‌تراز با مردان برای شهرستان افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا زیر ساخت‌های این رشته در کاشان را قابل توجه دانست و گفت: شهرستان کاشان مدیریتی قوی و مردمی فرهیخته و با فرهنگی دارد که به عنوان یک شهرستان در مرکز کشور می‌تواند میزبان مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی باشد.

باشگاه داران نمایندگان اداره ورزش و جوانان کاشان برای خدمت به شهروندان کاشان هستند

در ادامه محمد جواد سلامیان زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز رشته بدنسازی و پرورش اندام در کاشان را یکی از رشته‌های شلوغ و مورد علاقه جوانان کاشان دانست و گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام در کاشان در ردیف رشته‌های است که بیشترین ورزشکار را دارد.

وی افزود: باشگاه داران کاشان نمایندگان اداره ورزش و جوانان کاشان در ارائه خدمت به شهروندان کاشان هستند و دارای جایگاه رفیعی هستند. در دوران شیوع کرونا بیشترین آسیب را باشگاه‌های ورزش کاشان تحمل کردند اما خدماتی که شایسته باشگاه داران باشد برایشان انجام نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان به لزوم فعالیت‌های ورزشی در چارچوب قوانین ورزش تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های ورزشی شهرستان باید به گونه‌ای باشد که در شأن و جایگاه ورزش کاشان باشد.

خودم را خادم ورزشکاران پرورش اندام کاشان می‌دانم

در ادامه شکاری، رئیس جدید هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان نیز خود را خادم ورزش و ورزشکاران این رشته در کاشان دانست و گفت: قصد نشستن روی صندلی هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان ندارم اما در کنار خانواده بزرگ این رشته آنچه را در توان داشته باشم انجام خواهم داد.

وی به لزوم توجه به اخلاق در ورزش تاکید کرد و گفت: هر یک از شما ورزشکاران الگوی شهرستان کاشان هستید و از داشتن چنین مجموعه‌ای که در کنار قهرمانی مزین به ارزش‌های پهلوانی هستند مباهات می‌کنم.

رئیس جدید هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان در ادامه بر تحصیل، تهذیب و ورزش تأکید کرد و افزود: افتخار من خادمی برای مجموعه‌ای ورزشکار تحصیل‌کرده و متخلص به اخلاق والای انسانی است.

بی انصافی است بگویید «وظیفه شأن بوده»

حاج محمد جهان آرایی، رئیس سابق هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان نیز گفت: توسعه و گسترش خانواده پرورش اندام کاشان از آرزوی دیرینه ای است که امروز محقق شده است.

وی یادآور شد: طی سه دهه اخیر خادمی برای این رشته بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون دریافت ریالی در خدمت ورزشکاران، قهرمانان و مربیان این رشته عاشقانه فعالیت کردم. اگر امروز در گوشه و کنار شنیده می‌شود «وظیفه شأن بوده» بی انصافی است چرا که عاشقانه و بدون چشم‌داشت فعالیت شده است.

رئیس سابق هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان با تأکید بر اینکه افرادی که در هیئت خالصانه و عاشقانه فعالیت دارند وظیفه آنها نیست، ادامه داد: در دوره‌ای که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و اعضای هیئت بدون دریافت ریالی عاشقانه خدمت می‌کنند اگر حمایت نمی‌کنید تضعیف هم نکنید.

به گفته جهان آرایی برای این رشته که از صفر به صد رسیده و در کشور حرف برای گفتن دارند و قهرمانان مطرحی دارد همه افتخاری فعالیت می‌کنند و برای ادامه راه نیز نیازمند حمایت و همدلی و اتحاد همه اعضای خانواده پرورش اندام و بدنسازی کاشان است.

هیئت به جای تعریف و تمجید، نیازمند انتقادهای سازنده است

در ادامه حمیدرضا اکبرزاده، دبیر هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان نیز با تشکر از فرشید سلطانی ریاست فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و عضو ارشد هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ، سعید شریفی مسئول کمیته آموزش فدراسیون و مصطفی یزدانی قهرمان پاورلیفتینگ جهان، گفت: در کنار افتخارات بزرگ در عرصه ورزش بدنسازی و پاورلیفتینگ شهرستان کاشان، حضور رئیس فدراسیون قاره کهن آسیا در کاشان برگ زرین دیگری برای ورزش شهرستان است.

وی ورزش کاشان را سرشار از استعداد دانست و گفت: باید تلاش کرد تا از همه ظرفیت‌ها در جهت حفظ جایگاه نخست هیأت پرورش اندام و بدنسازی کاشان در استان استفاده شود و این امر تنها در سایه همکاری و همدلی و هم‌زبانی مربیان و ورزشکاران و باشگاه داران محقق خواهد شد.

به گفته دبیر هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان با انتخاب مسئولان کمیته‌های هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان از امروز برای موفقیت هیئت و این رشته در کاشان همه «ما» هستیم و «من» در هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان جایگاه و مفهومی ندارد.

اکبرزاده بر آموزش در این رشته تأکید کرد و گفت: آموزش در هر رشته مقدم بر امور دیگر است و یکی از اهداف و اولویت‌های هیئت آموزش است.

وی توسعه ورزش قهرمانی و کسب عناوین مختلف کشوری و جهانی را از اهداف رئیس سابق هیئت دانست و گفت: هیئت جدید نیز ادامه دهنده اهداف حاج محمدی جهان آرایی خواهد بود.

دبیر هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان با اشاره به استقبال بانوان از رشته پاورلیفتینگ و مچ اندازی طی سال‌های اخیر افزود: با انتخاب پوشش برای بانوان در این رشته و حمایت‌های مسئولان فدراسیون و مهندس سلطانی، بانوان ورزشکار این رشته از این به بعد علاوه بر فعالیت‌های قهرمانی در حوزه‌های مدیریتی، داوری و مربیگری نیز فعال خواهند بود.

اکبرزاده موفقیت این رشته در کاشان را در گرو همدلی و اتحاد همه اعضای خانواده هیئت پرورش اندام و بدنسازی کاشان دانست و یادآور شد: هیأت برای پیشرفت در امور به جای تعریف و تمجید، نیازمند انتقادهای سازنده است و از انتقادهای سازنده استقبال خواهد کرد.

کد خبر 595340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.