نصب پرچم ۱۸۰ مترمربعی در گلپایگان

شهردار گلپایگان با اشاره به اهتزار پرچم ویژه ایام محرم به مساحت ۱۸۰ مترمربع بر فراز منبع آب پارک شهر، گفت: سه پروژکتور مزین به نام حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در میادین فردوسی، جانبازان و خیابان شهید رجایی این شهر نصب شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری گلپایگان در ایام محرم، اظهار کرد: چندین اکیپ در شب‌های محرم و ایام تاسوعا و عاشورا از پیش از مراسم تا پایان حضور دسته‌های عزاداری مشغول به پاکسازی و نظافت معابر سطح شهر هستند.

وی افزود: بازدید واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از هیئت‌های عزاداری به منظور بررسی و جلوگیری از حوادث احتمالی و توزیع منشور ایمنی میان مساجد و حسینیه انجام شده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: خاموشی تمام نورپردازی‌های میادین و معابر سطح شهر و همکاری با هیئت‌ها و امامزاده‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم از دیگر اقدامات واحد خدمات شهری شهرداری گلپایگان است.

شکرزاده با اشاره به نصب پرچم ویژه ایام محرم به مساحت ۱۸۰ مترمربع بر فراز منبع آب پارک شهر، تصریح کرد: برای استقبال از ماه محرم در شهر گلپایگان، سه هزار متر پرچم ریسه‌ای مشکی، ۱۷۰۰ پرچم مشکی و سبز یکسر چوب و بیش از ۲۰۰ عدد پرچم سامورایی نصب شده است.

وی با اشاره به واگذاری تمام سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر به هیئت‌های مذهبی به صورت رایگان، گفت: اکران بنر پازلی با مضمون محرم به مساحت ۴۵ مترمربع در میدان امام رضا (ع)، تبلیغات محیطی و نصب بنر در میدان فردوسی، ۱۷ شهریور، بسیج، قاضی، زاهدی و سایر میدان‌های سطح شهر و سیاه‌پوش کردن ساختمان‌های اداری شهرداری انجام شده است.

شهردار گلپایگان افزود: نصب سه پروژکتور مزین به نام حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در میادین فردوسی، جانبازان و خیابان شهید رجایی از دیگر اقدامات شهرداری برای ماه محرم است.

کد خبر 595317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.