مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان نطنز معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ آئین تکریم و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهدی بادی مدیر حوزه ریاست سازمان و محمد ظریفی فرماندار نطنز در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم محمد ظریفی فرماندار نطنز با اهدای لوح سپاس از زحمات ١٦ ماهه سیف اله فرجی مدیر سابق جهاد کشاورزی تقدیر و سعید خاکزاد به عنوان مدیر جدید اداره مذکور معرفی گردید.

فرماندار شهرستان نطنز در سخنانی خشکسالی و بحران آب را مهمترین مسئله شهرستان دانست و تاکید کرد: توسعه نوین آبیاری، احیا و مرمت قنوات، توسعه گلخانه‌ها می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری در مصرف آب شود.

ظریفی خواستار توزیع عادلانه نهاده‌های دامی در شهرستان شد و افزود: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان باید پیگیر نهاده‌های کشاورزی خصوصاً نهاده‌های مورد نیاز دام سبک و سنگین دامداران باشد و بر توزیع این نهاده‌ها نظارت داشته باشد و با متخلفین این حوزه برخورد جدی داشته باشد تا این نهاده‌ها به صورت عادلانه بین دامداران بخش‌های مختلف شهرستان توزیع گردد.

وی در ادامه برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی خواستار توجه هرچه بیشتر این مدیریت به حفظ کاربری اراضی و نظارت بر اراضی واگذار شده به متقاضیان شد.

کد خبر 595301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.