افزایش امیدواری مردم به نظام، فلسفه مدیریت شهری است

شهردار اهواز با اشاره به اینکه تعامل بین‌بخشی، تأثیر مثبتی در خروجی کارها دارد گفت: فلسفه وجودی ما در مدیریت شهری، افزایش امیدواری مردم به خدماتی است که توسط جمهوری اسلامی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز که با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر دو بال مدیریت شهری است و شهر می‌تواند با حرکت رو به رشد مدیریت شهری، پویایی لازم را داشته باشد؛ البته با انسجام و همدلی در شورای اسلامی شهر و شهرداری، زمینه انجام اقدامات زیادی در شهر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از مشکلات شهر آگاه هستند که با نظم در برنامه‌ها و ساماندهی امور شهری، برای رفع آن‌ها اقداماتی انجام شده است، افزود: شهرداری با دو سرمایه انسانی و مالی می‌تواند به اهداف خود برسد که در هر دو بخش، اهواز دچار مشکلاتی است که با تلاش و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، شاهد کاهش مشکلات در این دو زمینه و افزایش خدمات به شهروندان هستیم.

شهردار اهواز ادامه داد: اگرچه هنوز شهروندان نتایج قابل توجهی را مشاهده نکرده‌اند، اما این نوید را می‌دهیم که آینده شهر روشن خواهد بود؛ باید ایجاد سامانه‌های هوشمند در حوزه‌های مختلف نیروی انسانی، مناقصه‌ها، شفافیت، سرمایه‌گذاری و شهرسازی در مسیر هوشمندسازی و الکترونیکی کردن شهر حرکت کرده‌ایم و بسیاری از امور به‌ویژه در حوزه شهرسازی الکترونیکی شده است تا در آینده شاهد کاهش فساد و اعمال نظرهای شخصی باشیم تا مردم به حقوق خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری طرح "هر هفته، چند افتتاح" با کمترین هزینه در حال اجرا است و تاکنون ۱۲ هفته از این طرح عملیاتی شده و هر هفته یک طرح اصلی و چند طرح فرعی به بهره‌برداری رسیده است، علاوه بر آن با حضور در مناطق از طریق طرح‌های هفتگی و حضور در جمع معتمدان محله‌ها به صورت مستقیم با شهروندان صحبت و گفت‌وگو شد.

امینی اظهار کرد: پروژه‌هایی در گذشته با تلاش شهرداران و شورای اسلامی شهر کلید خورد که بعضی از آن‌ها به پایان رسیده است و بعضی دیگر نیز با توجه به پایان عمر مدیریتی، به دوره‌های بعد تحویل داده شد.

وی ادامه داد: سه پروژه مهم بازمانده از گذشته در اهواز یعنی تقاطع‌های غیرهمسطح شهید قربانی و شهید بندر که از پنج سطح آن دو سطح باقی مانده است، بخش ال ۳۰۰ آن به بهره‌برداری رسید و ال ۵۰۰ آن نیز در روزهای آینده آغاز به کار می‌کند و تا پایان سال به پایان می‌رسد، علاوه بر آن، دو پروژه مجموعه پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال انجام است، همچنین همراهی سپاه در پروژه شهید چمران به نتایج خوبی رسیده است و تلاش‌های صورت گرفته در مهرماه روز گذر اصلی این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه به‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و رکودهای موجود، به تحقق بودجه بسیار امیدوار هستیم، اضافه کرد: با بازدیدهای انجام شده و بازخورد دریافت شده از مباحث مطرح شده توسط شهروندان و معتمدان، بودجه خوبی برای سال ۱۴۰۱ تدوین شد و بعضی پروژه‌ها نیز به صورت محله‌محور در بودجه تعریف شده است که امیدواریم با تلاش جمعی، به این بودجه دست پیدا کنیم.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه تعامل بین‌بخشی تأثیر مثبتی در خروجی امور دارد، گفت: حضور میدانی سپاه در تمام میادین، نشان از توانمندی این نهاد انقلابی دارد که باعث سرافرازی کشور شده و سایه امن و ارزشمندی برای ما ایجاد کرده است تا با خاطری آسوده به خدمت‌رسانی به شهروندان بپردازیم و امیدواری بیشتری نسبت به نظام در مردم ایجاد کنیم، چراکه فلسفه وجودی ما در مدیریت شهری افزایش امیدواری مردم به خدماتی است که توسط جمهوری اسلامی ارائه می‌شود.

کد خبر 595273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.