ارتقای درجه ۱۷ شهرداری در کشور

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۱۷ شهرداری از سوی وزیر کشور ارتقای درجه یافت که به موجب این ابلاغیه‌ها، درجه شهرداری بوشهر به ۱۱ ارتقا یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی زینی‌وند اظهار کرد: براساس مصوبه وزیر کشور، درجه شهرداری‌های سلماس در استان آذربایجان‌غربی به ۹ و شریف‌آباد در استان تهران به هفت ارتقا یافت، همچنین درجه شهرداری‌های بهاران شهر و هرند در استان اصفهان و فاضل‌آباد در استان گلستان به شش ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه درجه شهرداری‌های ورزقان در استان آذربایجان‌شرقی و جناح در استان هرمزگان به پنج ارتقا یافته است، ادامه داد: درجه شهرداری‌های باغ شاد در استان اصفهان، خنجین در استان مرکزی، ریحان در استان کرمان، ریز در استان بوشهر و زرنق در استان آذربایجان‌شرقی به چهار ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: درجه شهرداری‌های آچاچی در استان آذربایجان‌شرقی، نازک‌علیا در استان آذربایجان‌غربی، کمه در استان اصفهان و چیتاب در استان کهگیلویه‌وبویراحمد هم به سه ارتقا یافت.

وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را بعد از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

کد خبر 595271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.