کمک به هموطنان در شرایط بحرانی، اولویت‌ مدیریت شهری مشهد است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد گفت: کمک به هموطنان در شرایط بحران، همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهری مشهد بوده است و حضور نیروهای حوزه خدمات شهری این کلان‌شهر در بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی برای خدمت به شهروندان در سایر نقاط کشور، گواه این ادعا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی در مراسم تقدیر از رانندگان اعزامی به شهرهای یزد و رفسنجان در پی سیلاب اخیر، اظهار کرد: در ماه محرم که سرشار از درس ایثار و آزادگی است، از حس مسئولیت همکاران در شهرداری قدردانی می‌کنم، زیرا این افراد با حضور خالصانه و به‌صورت شبانه‌روزی در شهر یزد و رفسنجان، برای خدمت به هموطنان تلاش کردند.

وی افزود: در پی بارش و سیلاب کم‌سابقه در مناطقی از کشور و درخواست کمیته بحران و با دستور شهردار مشهد، بیش از ۲۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شامل نیروهای آتش‌نشان و سازمان مدیریت پسماند به همراه انواع پمپ‌ها و ادوات تخصصی عملیات سیلاب به استان‌های کرمان و یزد اعزام شدند و پس از هفت روز تلاش شبانه‌روزی در شهرهای یزد و رفسنجان و خدمت‌رسانی به شهروندان این مناطق، به مشهد بازگشتند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد اضافه کرد: کمک به هموطنان در شرایط بحران همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهری مشهد است و حضور نیروهای خدمات شهری مشهد در بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی برای خدمت به شهروندان در سایر نقاط کشور، گواه این ادعا است.

به گزارش ایمنا، طی مراسمی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از رانندگانی که در سیلاب اخیر برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به شهرهای یزد و رفسنجان اعزام شده بودند، قدردانی کرد.

کد خبر 595223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.