گلایه شهروندان گلشهر از بحران آسفالت معابر

وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌های اصلی گلشهر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر یکی از خواسته‌ها و مطالبات شهروندان از مجموعه شهرداری است، آسفالت خیابان اصلی گلشهر وضعیت مطلوبی ندارد و همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

شهروندان می‌گویند یکی از بحران‌های شهری گلشهر از گذشته تاکنون مسئله آسفالت خیابان‌ها به خصوص خیابان اصلی شهر بوده است. در ادوار مختلف به صورت مقطعی اقداماتی برای لکه‌گیری آسفالت انجام شده است، اما هیچ‌گاه رضایت‌بخش نبوده و همواره وجود ترک و موج‌های شدید بیشتر از لکه‌گیری چاله‌ها خودنمایی کرده و تردد به دلیل وضعیت نامناسب و خرابی آسفالت مشکل‌ساز شده است.

نامناسب بودن آسفالت، وجود دست‌انداز در خیابان اصلی و پرتردد مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان به خصوص رانندگان خودروها و رانندگان تاکسی به وجود آورده است. وضعیت آسفالت در بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های گلشهر خصوصاً کوچه‌ها و خیابان‌های بافت جدید نامناسب بوده و عبور و مرور را برای شهروندان دشوار کرده است.

در زمان بارندگی بیشتر خیابان‌های گلشهر که فرورفتگی آسفالت یا چاله دارد، پر از آب شده و گاهاً منشأ سوانح رانندگی می‌شود. عده‌ای از ساکنان گلشهر در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 595204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.