مسجدمحوری در اولویت مدیریت شهری نقنه

عضو شورای اسلامی شهر نقنه با اشاره به لزوم توجه به حوزه مسجدمحوری، گفت: تکمیل مسجد امیرالمومنین (ع) شهر نقنه اقدامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تراب پناهپوری امروز _نوزدهم مردادماه_ در جلسه هم‌اندیشی رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجن و اعضای شورای اسلامی شهر نقنه با نماینده بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به قوانین سخت دریافت تسهیلات، اظهار کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با سنگ‌اندازی مواجه است به گونه‌ای که متقاضی ناامید می‌شود.

وی افزود: شهر نقنه تنها تابلو شهرداری را یدک می‌کشد و تاکنون پیشرفت مؤثری را در حوزه مدیریت شهری شاهد نبودیم، بر همین اساس از مسئولان تقاضا می‌کنیم به شهرهایی که به صورت روستا شهر هستند نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حداقل مزایای روستا نیز شامل حال آنها شود، لازم است تسهیلات بنیاد برکت به این شهرها تعلق گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر نقنه خاطرنشان کرد: مهاجرت از شهر نقنه به اندازه یک سوم جمعیت فعلی است، زیرا این شهر در بن بست است و جاده شریانی در آن جریان ندارد، همچنین در شرق استان واقع شده و هم‌مرز با استان اصفهان است؛ شهرداری و مردم آن نیز درآمد پایدار ندارند، لذا جهت جلوگیری از مهاجرت‌ها نگاه ویژه به جوانان این روستا از ضروریات است، به گونه‌ای که بتوانند از تسهیلات بنیاد برکت به منظور اشتغال‌زایی استفاده کنند.

وی با اشاره به تکمیل نشدن مسجد امیرالمومنین (ع) شهر نقنه، گفت: انتظار داریم، دستگاه‌های اجرایی و متولی و همچنین بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز نسبت به سرمایه‌گذاری و اتمام مسجد اهتمام ورزند.

کد خبر 595177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.