هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/تمام ایستگاه‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه نوزدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری با شاخص ۱۶۰، پروین با شاخص ۱۶۶، خرازی را شاخص ۱۸۶ و رودکی با شاخص ۱۷۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۴۲، باهنر با شاخص ۱۱۸، جی با شاخص ۱۴۶، فرشادی با شاخص ۱۱۵، فیض با شاخص ۱۲۱، کاوه با شاخص ۱۳۵، میرزا طاهر با شاخص ۱۰۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و مبارکه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۱۴۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و سجزی با شاخص ۱۵۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 595173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.