۳ تقاطع غیرهمسطح خرم‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار خرم‌آباد از امضای قرارداد ساخت سه تقاطع در شهر خبر داد و گفت: به‌زودی کلنگ سه تقاطع غیرهمسطح بر زمین زده می‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه هفتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، به امضای قرارداد سه تقاطع غیرهمسطح اشاره و اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز و در نخستین جلسه رسمی هیئت رئیسه جدید، حامل خبری خوش برای شهروندان باشم.

وی افزود: در سه نقطه شهر بنا به ضرورتی که طی سالیان گذشته احساس می‌شد، سه تقاطع غیرهمسطح احداث می‌شود که این سه نقطه عبارت از بلوار شریعتی، ورودی مسکن مهر کمالوند و بلوار ۹ دی به بلوار شهید چاغروند است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این تقاطع‌ها توسط مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم با برآورد اولیه ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود و در روزهای آینده کلنگ این پروژه بزرگ بر زمین زده خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد می‌تواند به رفع گره‌های ترافیکی شهر کمک کند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که نبود این مرکز در شهر به دنبال دارد، لازم است نیروی انتظامی با همکاری شهرداری برای به سرانجام رسیدن آن تلاش کند.

وی با انتقاد از سلیقه‌ای اجرا شدن طرح جامع ترافیکی در سطح شهر، تصریح کرد: پارک بانوان میدان مادر از لحاظ امنیتی به خصوص بعدازظهرها با مشکل روبه‌رو است که همکاری نیروی انتظامی را در این زمینه می‌طلبد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه طرح جامع ترافیک در سطح شهر اجرا نشده است، گفت: سال ۹۴ برای اجرای طرح ترافیک با یک شرکت قراردادی منعقد شده تا در طول دو سال این طرح اجرا شود، اما با گذشت بیش از شش سال این طرح هنوز انجام نشده است.

کد خبر 595117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.