ساماندهی بیش از ۱۰۰ متکدی در گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از جمع‌آوری و ساماندهی ۱۲۴ متکدی تا نیمه مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار کرد: شهرداری گرگان بر اساس مصوبه عالی شورای وزیران جمع‌آوری متکدیان را به طور مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا تا پایان نیمه مردادماه سال جاری، تعداد ۱۲۴ متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شدند که از این تعداد سه نفر به بهزیستی، هشت نفر به کمیته امداد و پنج نفر به دستگاه قضائی تحویل، سه نفر به بیمارستان و دو نفر به شهرستان محل سکونت اعزام، ۲۴ نفر به خانواده‌های آنها تحویل و ۷۹ مورد نیز با دریافت تعهد کتبی آزاد شدند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی در سه مرحله تعداد ۶۹ معتاد متجاهر را از شهر گرگان جمع‌آوری کرد و پس از غربالگری به کمپ ترک اعتیاد توسکستان تحویل داد.

وی گفت: همراهی شهروندان در موفقیت طرح جمع آوری متکدیان بسیار حائز اهمیت است و بدون شک هیچ اقدامی بدون همکاری با مردم توفیق کامل را همراه نخواهد داشت.

سالاری از عموم شهروندان درخواست کرد کمک‌های خود را به اشخاص یا نهادهایی بدهند که از مصرف وجوهات آنها مطمئن هستند و از کمک کردن در معابر سطح شهر به افراد متکدی خودداری کنند.

کد خبر 595078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.