بعد از کیانی، لطفی نیز به مدال خوش‌رنگ طلا رسید

حسین لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر حریفی از کشور ترکیه در فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی صاحب مدال طلا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه پنجمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوش تکواندوکار کشورمان در بخش مردان و در وزن ۵۸- کیلوگرم موفق به کسب یک مدال برای کاروان ایران شد تا چهارمین مدال تیم‌ملی تکواندو و سومین مدال کاروان کشورمان در بازی‌های همبستگی به ثبت برسد.

نخستین روز مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که چهار نماینده تکواندو کشورمان موفق به کسب دو طلا و دو برنز شدند.

در گروه پسران حسین لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو ایران، دور اول را به‌دلیل غیبت حریفی از ساحل‌عاج پشت‌سر گذاشت و در ادامه «محسن رضایی» از افغانستان را شکست داد. وی در مبارزه سوم خود به مصاف «چوان وان‌تان» از مالزی رفت و با برتری ۲ بر صفر راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

لطفی در این مرحله «ماگومدوف» از جمهوری‌آذربایجان را نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد؛ وی برای کسب مدال طلا «پولاد گورکم» از ترکیه را با نتایج ۱۵ بر ۴ و پنج اخطاره شدن رقیب شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در روز نخست مسابقات تکواندو، تیم ایران چهار نماینده داشت که ناهید کیانی و حسین لطفی ۲ مدال طلا، مهدی حاج‌موسایی و نسترن ولی‌زاده ۲ مدال برنز کسب کردند.

کد خبر 595067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.