مدال برنز وزن ۵۴- تکواندو مردان بر گردن نماینده ایران

مهدی حاج‌موسایی تکواندوکار وزن ۵۴- کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده کشور میزبان، متحمل شکست شد و به مدال برنز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه پنجمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوش تکواندوکار کشورمان موفق به کسب یک مدال برای کاروان ایران شد.

مهدی حاج‌موسایی، نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های تکواندو در اولین دیدار به‌مصاف کودای بردیف از ازبکستان رفت و در این مسابقه در وقت اول با حساب ۷ بر یک پیروز و در وقت دوم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد؛ حاج‌موسایی راند سوم را با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

وی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی با چان وان‌تان از مالزی روبه‌رو شد، وقت اول این مبارزه با حساب ۱۲ بر صفر به‌سود نماینده کشورمان خاتمه یافت؛ همچنین راند دوم با حساب ۱۳ بر یک به‌سود حاج‌موسایی تمام شد و نماینده کشورمان به نیمه‌نهایی صعود کرد.

مهدی حاج‌موسایی در رقابت‌های نیمه‌نهایی وزن ۵۴- کیلوگرم مردان، مقابل دنیز از کشور ترکیه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نتوانست به فینال این وزن راه پیدا کند و در نهایت به مدال برنز رسید.

کد خبر 595037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.