لطفا درباره طارمی نظر ندهید!

رودولفو ریس کاپیتان اسبق پورتو به حمایت از مهدی طارمی مهاجم ایرانی قهرمان پرتغال پرداخت و در مقابل منتقدانش ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی سه‌فصل اخیر پورتو، همواره یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به‌شمار می‌رفته و با کسب عناوین فردی و تیمی به محبوبیت و مقبولیت خوبی در میان اهالی فوتبال پرتغال و خصوصاً هواداران پورتو رسیده است.

البته باشگاه‌های رقیب پورتو مانند اسپورتینگ، از جمله منتقدان انگشت‌شمار طارمی هستند و به‌نوعی به‌واسطه گلزنی‌های طارمی با او سر جنگ دارند.

رودولفو ریس کاپیتان سابق پورتو شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و به دفاع از طارمی پرداخت. او که پیش از این و هفته قبل نیز در همین برنامه تلویزیونی با یکی از کارشناسان پرتغالی به‌نام مارکو پینا بر سر طارمی وارد مجادله لفظی شده بود، این بار برای دفاع از مهاجم ایرانی به مسئول روابط‌عمومی اسپورتینگ حمله کرد.

رودولفو در ادامه گفت: بعضی از افرادی که نظر می‌دهند و طرفدار اسپورتینگ هستند، در مورد طارمی زیاد اظهار نظر می‌کنند. هر اتفاقی رخ می‌دهد می‌گویند این طارمی است و خوشحالم که می‌بینم برخی هواداران اسپورتینگ به‌خاطر او سکوت می‌کنند و دهان خود را می‌بندند.

کد خبر 595018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.