بهبود مراکز جابه‌جایی مینیاپولیس تحت حمایت انجمن بازنشستگان آمریکا

انجمن بازنشستگان آمریکا، تیم جابه‌جایی شهری مینیاپولیس در بخش اقدامات عمومی را برای دریافت کمک‌هزینه چالش جوامع خود برگزید تا شاهد بهبود مراکز جابه‌جایی مینیاپولیس در شمال و جنوب شهر باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انجمن بازنشستگان آمریکا (AARP) یک سازمان غیرانتفاعی در ایالات‌متحده با هدف توانمندسازی مردم برای انتخاب نحوه صحیح زندگی با افزایش سن است و سالانه هدایای مالی کوچکی را تحت عنوان "جوایز چالش جوامع" صرف تأمین مالی پروژه‌هایی می‌کند که می‌توانند با پیاده‌سازی فوری به جوامع کمک کند تا برای افراد در هر سنی زیست‌پذیرتر شوند.

مینیاپولیس در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان اولین شهر دوستدار سالمند در مینه‌سوتا برگزیده شد که این امر با اقدام شهر برای ایجاد طرحی "جامعه‌دوستانه" همراه بود. حمل‌ونقل یکی از سه حوزه زیست‌پذیری بود که شهر مینیاپولیس طی این طرح در اولویت قرار داد و یکی از راهبردهای آن ارائه حمل‌ونقل ایمن، مقرون‌به‌صرفه و در دسترس برای سالمندان است.

مراکز جابه‌جایی مینیاپولیس به‌صورت مکان‌هایی طراحی شده‌اند که شهروندان بتوانند به‌راحتی در آن‌ها به گزینه‌های حمل‌ونقل کم‌کربن یا بدون‌کربن از جمله حمل‌ونقل عمومی، دوچرخه، اسکوتر و سیستم‌های اشتراک‌گذاری خودروی برقی دسترسی داشته باشند. تیم جابه‌جایی شهری مینیاپولیس در بخش اقدامات عمومی نیز بر افزایش ایمنی، دسترسی و سهولت این مراکز و کمک به افراد مسن برای تعامل، یادگیری و بازخورد در زمینه مراکز جابه‌جایی شهر متمرکز است.

بهبود مراکز جابه‌جایی مینیاپولیس تحت حمایت انجمن بازنشستگان آمریکا

این تیم در مناطق دارای قابلیت اسکوترسواری، نحوه صحیح سواری و پارک اسکوتر را به کاربران آموزش می‌دهد و پوشش هزینه‌های نصب صندلی‌ها، پروژکتورها و تابلوهای جدید در خیابان‌های شهر را برای ایجاد مراکز جابه‌جایی جدید و به‌ارمغان آوردن ایمنی و بهبود آسایش ساکنان برعهده دارد.

تیم جابه‌جایی شهری مینیاپولیس در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ موفقیت‌های چشمگیری در راستای دستیابی به اهداف خود به‌دست آورد و هم‌اکنون در سومین سال پیاده‌سازی برنامه آزمایشی خود، در همکاری با اداره حمل‌ونقل "مترو ترانزیت"، شهرستان هنپین، ارائه‌دهندگان خدمات جابه‌جایی و سازمان‌های محلی، با ایجاد بیش از ۳۰ مکان امن برای تردد همچنان به ایجاد احساس امنیت برای کاربران مراکز جابه‌جایی شهری ادامه می‌دهد.

انجمن بازنشستگان آمریکا در سال جاری این تیم را برای دریافت جایزه چالش جوامع خود برگزید تا با دریافت کمک‌هزینه لازم به بهبود مراکز جابه‌جایی شهر در شمال و جنوب مینیاپولیس اقدام کند.

کد خبر 594992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.