تقویم سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری به‌روزرسانی شد

فدراسیون وزنه‌برداری تقویم سالانه رویدادهای مختلف وزنه‌برداری را با درنظرگرفتن یک برنامه جامع برای استعدادیابی و برگزاری اردوها و مسابقات تمام رده‌های سنی از نوجوانان تا پیشکسوتان، همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، به‌روزرسانی، تدوین و منتشر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، ۱۵ مسابقه داخلی برای رده‌های سنی مختلف در دو گروه مردان و زنان، چهار اعزام بین‌المللی، چهار سمینار سراسری، شش دوره آموزشی برای داوران و مربیان و هشت ماه برگزاری مستمر اردوهای تیم ملی و همزمان فعالیت کمیته استعدادیابی، مهم‌ترین سرفصل‌های این تقویم سالیانه است.

در تقویم سال ۱۴۰۱، برای نخستین بار پس از چندین سال وقفه، شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مردان و زنان، همین‌طور پیشکسوتان هستیم ضمن اینکه برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری مناطق، برای رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار می‌شود. در هشت ماه منتهی به پایان سال چهار اعزام برون‌مرزی به مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (ترکیه)، قهرمانی بزرگسالان آسیا (بحرین)، قهرمانی بزرگسالان جهان (کلمبیا) و مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان (آمریکا) در دستور کار قرار دارد.

طبق این تقویم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش مردان طی ماه‌های آبان، دی و بهمن برگزار خواهد شد و لیگ زنان و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در قالب مناطق پنج‌گانه و در دو مرحله در مهر و دی‌ماه برگزار می‌شود.
از مهم‌ترین نقاط قوت تقویم جدید فدراسیون، برگزاری سمینار رؤسای هیئت‌ها، سمینار سراسری داوران، سمینار اصول مربیگری و سمینار روان‌شناسی ورزشی است.

تقویم سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری بروزرسانی شد

کد خبر 594956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.