قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز (۱۸ مرداد) + زمان عرضه iPhone ۱۴

جدیدترین گوشی‌های آیفون شامل آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس هستند؛ قیمت و زمان عرضه این مدل‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ازآنجاکه برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که همه مدل‌های نسل بعدی گوشی‌های اپل، صد دلار نسبت به مدل‌های قبلی خود گران‌تر خواهد بود، آیفون ۱۴ با برچسب قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد و ازآنجاکه نرخ دلار در صرافی ملی ایران امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ ۲۷۹ هزار و ۷۳۲ ریال اعلام شده است، این گوشی قیمتی برابر با ۲۵۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۶۸ ریال خواهد داشت، اما به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شایعات قبلی در مورد قیمت این محصول احتمالاً نادرست بوده است.

شرکت اپل برای حفظ سطح فروش خود احتمالاً آیفون ۱۴ را در همان سطح قبلی نگاه خواهد داشت و این گوشی افزایش قیمت را تجربه نخواهد کرد؛ بنابراین آیفون ۱۴ دقیقاً مانند آیفون ۱۳ با قیمت ۷۹۹ دلار (با احتساب هر دلار به میزان ۲۷۹ هزار و ۷۳۲ ریال امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ صرافی ملی ایران این گوشی ۲۲۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۶۸ ریال عرضه می‌شود البته قیمت اعلام شده فقط برای مدل استاندارد آیفون ۱۴ معتبر است. با توجه به مطالب ارائه شده، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به ترتیب با برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار (۳۰۷ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۴۶۸ ریال) و ۱۱۹۹ دلار (۳۳۵ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۶۶۸ ریال) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

آیفون ۱۴ کی میاد؟

طبق آخرین اخبار، شرکت اپل معمولاً نسل جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر یا اکتبر (دهم شهریورماه تا هشتم آبان‌ماه ۱۴۰۱) معرفی می‌کند.

کد خبر 594927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.