از کف تا دیواره‌ بزرگراه‌های اصفهان، مکانیزه نظافت می‌شود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحت هیچ‌شرایطی نظافت بزرگراه‌های شهری اصفهان توسط کارگران انجام نمی‌شود، گفت: این سازمان به‌غیر از خودروهای جاروی مکانیزه، از خودروهای جدول‌شوی و دیوارشوی برای شست‌وشوی جداول و دیواره‌های بزرگراه‌ها استفاده می‌کند.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته نظافت بزرگراه‌های شهری اصفهان توسط کارگران انجام و گاهی باعث تصادفات منجر به فوت یا جرح آنها می‌شد، طبق بررسی و تصمیم معاونت خدمات شهری، مقرر شد نظافت این بزرگراه‌ها با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه انجام شود.

وی ادامه داد: از یکم تیرماه امسال، نظافت بزرگراه‌های اصفهان با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه و بدون استفاده از نیروی انسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان به‌غیر از خودروهای جاروی مکانیزه، از خودروهای جدول‌شوی و دیوارشوی برای شست‌وشوی جداول و دیواره‌های بزرگراه‌ها استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: اتوبان فرودگاه و بزرگراه‌های شهید چمران، شهید اقارب‌پرست، شهید میثمی، شهید دستجردی، شهید آقابابایی، شهید کشوری و شهید همت توسط ماشین‌آلات مکانیزه نظافت می‌شود و مدتی است بزرگراه شهید روح‌الامین نیز به این موضوع اضافه شده است.

نظام‌زاده با بیان اینکه طی بررسی‌های انجام شده توسط برخی از مدیران شهری، رضایت‌مندی مناسبی از این اقدام ایجاد شده است، تصریح کرد: از ساعت ۲۲، چهار دستگاه و از ساعت ۸ تا حدود ۱۸ نیز یک دستگاه مکانیزه دیگر، نظافت بزرگراه‌های شهر را انجام می‌دهد.

کد خبر 594921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.