صعود ۳ پاراشناگر ایران به فینال ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر

ابوالفضل ظریف در ماده ۵۰ متر آزاد و شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰متر قورباغه به فینال رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره از مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه در جریان است و نمایندگان ایران مقابل حریفان خود به رقابت می‌پردازند؛ امروز نیز ملی‌پوشان پارا شنای کشورمان موفق شدند به فینال ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه راه پیدا کنند.

در ادامه رقابت‌های پاراشنا، در ماده ۵۰ متر آزاد، پنج نماینده ایران امروز به‌مصاف رقبای خود رفتند که در پایان ابوالفضل ظریف در کلاس S۹ با زمان ۲۸.۶۶ ثانیه، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در کلاس S۱۰ به ترتیب با زمان ۲۶.۹۰ ثانیه و ۲۷.۰۲ ثانیه به دیدار نهایی راه یافتند.

همچنین محمد کریم‌زاده و علی امینی که در کلاس S۴ حضور داشتند از رسیدن به فینال بازماندند و کارشان در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به پایان رسید.

در مسابقه شنای ماده ۱۰۰ متر قورباغه رشته پاراشنا، در پایان دور مقدماتی شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۱۹ ثانیه و دو دهم‌ثانیه و سینا ضیغمی‌نژاد نیز با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۱۶ صدم‌ثانیه در گروه‌های خود اول شدند و به مسابقه نهایی این ماده راه پیدا کردند.

گفتنی است فینال این دو ماده عصر امروز برگزار می‌شود و پنج پارا شناگر کشورمان برای کسب مدال و رفتن روی سکو به آب خواهند زد.

کد خبر 594914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.