پاداش ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ یورویی برای مدال‌آوران ایران

کمیته‌ملی المپیک برای مدال‌آوران ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پاداش ۸۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ یورویی تعیین و در طول مسابقات به آنان اهدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز جمعه با انجام رقابت در برخی از رشته‌ها آغاز شده است و افتتاحیه آن هجدهم مردادماه خواهد بود.

در همین راستا، طبق مصوبه هیئت‌اجرایی کمیته‌ملی المپیک مقرر شد برای مدال‌آوران طلا ۱۵۰۰ یورو، مدال‌آوران نقره ۱۲۰۰ یورو و مدال‌آوران برنز ۸۰۰ یورو پاداش نقدی از سوی کمیته‌ملی المپیک در همان محل برگزاری رقابت‌ها به‌عنوان پاداشِ پای سکو پرداخت شود.

همچنین طی نشستی با حضور کادر سرپرستی کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، مدال‌آوران کشورمان و مسئولان فدراسیون آن‌ها، پاداش نقدی مقام‌آوران کشورمان پرداخت شد.

تا این لحظه در این بازی‌ها، در رشته تنیس‌روی میز امیرحسین هدایی مدال طلا، نیما عالمیان نقره و ندا شهسواری نقره، در دوچرخه‌سواری بهنام آرین دو مدال نقره و در پارا شنا سینا ضیغمی‌نژاد یک طلا، یک نقره، یک برنز و شاهین ایزدیار دو مدال نقره و محمد کریم‌زاده یک مدال برنز کسب کردند که پاداش نقدی آنان در ترکیه اهدا شد.

کد خبر 594899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.