قطع درختان در پایتخت به علت ساخت‌وساز توجیهی ندارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطع برخی از درختان به دلیل ساخت‌وساز توجیهی ندارد و شهرداری مناطق بیست‌دوگانه باید تذکرهای لازم را بدهند و مدیریت کنند که این درختان قطع یا خشک نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _سه‌شنبه هجدهم مردادماه_ در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: کارکنان سازمان بوستان‌ها و مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری زحمات بسیاری را در نگهداشت درختان متحمل می‌شوند، اما لازم است تا علت قطع یا خشک شدن درختان به شهروندان اطلاع داده شود.

وی با اشاره به خشک شدن درختان در چند روز گذشته در یکی از مناطق پایتخت، ادامه داد: موضوع خشک شدن درختان را به مناطق مختلف منعکس کردم که جا دارد از مناطق تشکر کنم، اما شهروندان باید دلیل خشک شدن هر یک از این درختان را بدانند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری مدیریت شهری در راستای خشکاندن درختان، گفت: قطع برخی از درختان به دلیل ساخت‌وساز است که توجیهی ندارد و پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: شهرداری مناطق تذکرهای لازم را بدهند و مدیریت کنند که این درختان قطع یا خشک نشوند، زیرا بازتاب قطع شدن همین تعداد محدود درخت در فضای مجازی زیاد است.

پیرهادی گفت: از پاکبانان برای نظافت شهر پس از مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی می‌کنم.

کد خبر 594891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.