تشکیل جلسات کمیته فنی فاز ۲ برای رفع نواقص پروژه‌های عمرانی اصفهان

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در راستای کاهش مشکلات اجرایی و رفع نواقص طرح‌های عمرانی پیش از اجرای آنها جلسات کمیته فنی فاز دو تشکیل شده است، گفت: در این جلسه تمام جزئیات اجرایی، نقشه‌ها و معارضات موجود در طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه کمیته فنی فاز دو اظهار کرد: در راستای کاهش مشکلات اجرایی و رفع نواقص طرح‌های عمرانی پیش از اجرای پروژه، این کمیته فنی در حوزه معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان، با دعوت از تمام ذی‌نفعان پروژه به‌ویژه معاونت‌های فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان آتش‌نشانی و مناطق مربوطه، تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه کمیته فنی فاز دو، تمام جزئیات اجرایی، نقشه‌ها و معارضات موجود در طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد و بین حاضران در جلسه تبادل نظر می‌شود تا بتوان مشکلات زمان اجرای پروژه را تا حد امکان کاهش داد.

مدیرکل هماهنگی و برنامه‌ریزی امور عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهره‌برداران پروژه نیز در جلسات کمیته فنی فاز دو حاضر می‌شوند و نظرات خود را پیش از اجرای پروژه اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نظرات پیش از اجرای پروژه به اداره کل طراحی ارجاع می‌شود تا پس از رفع تمام نواقص موجود، پیمانکار پروژه برای اجرا تعیین شود.

عبادی تصریح کرد: پروژه‌ها پس از تصویب و تهیه نقشه‌های اجرایی (نقشه‌های فاز دو) و برآورد، جهت بررسی و اجرا به معاونت عمران ارسال می‌شود که در این معاونت نقشه‌ها، برآورد ارسالی، مشکلات و تناقضات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص محاسن تشکیل کمیته فنی فاز دو تاکید کرد: از جمله این موارد می‌توان به دریافت نظرات ذی‌نفعان و اصلاح در طرح نهایی پیش از اجرا، بررسی طرح و حذف مشکلات نقشه، برآورد و جلوگیری از به‌وجود آمدن مشکلات حین اجرا اشاره کرد.

کد خبر 594860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.